torsdag 12. desember 2019

Oppskrift; Gammeldagse peanøttsmør cookies

Jeg hadde et par krukker med peanøttsmør stående som jeg hadde lyst til å bruke opp. Rett og slett fordi at av og til er det kjekt med litt sirkulering av det en har stående i skap og lignende. Så jeg endte rett og slett opp med å lage gammeldagse peanøttsmør cookies og jeg skal dele oppskriften jeg brukte.


Gammeldagse peanøttsmør cookies
5 dl sukker
5 dl peanøttsmør (eller to krukker med Green Choice Crunchy peanøttsmør)
2 egg

Forvarm ovnen til 175 grader Celcius. Bland ingrediensene sammen til en glatt røre. Bruk en iskremskje til å lage runde kuler og ha dem på et bakeark. Press ned toppen av cookiesene med en gaffel så de får mønster lignende Serinakaker.

Stek dem i ovnen cirka 12-15 minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar